У цьому розділі публікуємо питання, які ставлять нам водії. Якщо Ви дізналися про Вашу ситуацію, або у Вас є своє питання – залиште коментар унизу, напишіть на пошту [email protected], або наберіть за телефоном 0979534078 – і Ви отримаєте свою відповідь.
Доброго дня. Страхова компанія не відповідає на дзвінки і невідомо де зараз знаходиться. Страхова компанія «УСС».
Доброго дня,
Відповідь Вам надіслана.
Добрый день, помогите пожалуйста, в феврале попал в ДТП, виновник застрахован в ск кредо. Выплаты до сих пор нет, звонил на горячую линию, дали номер отдела по выплатам а там тишина.
Добрый день,
Ответ Вам выслан
Здравствуйте. У меня такой вопрос. Начну с того что у меня нет прав, только свидетельство об окончании автошколы и карточка водителя. Экзамен должны назначить на конец октября, из-за большой очереди не получается раньше. Ездил от квартиры до работы 1,5-2 км максимум туда и обратно. Всё было отлично без каких-то происшествий. На прошлой неделе, точно не помню день. Ехал по Баррикадной, если знаете там очень узкая дорога из-за того что машины ставят на обочине и максимально тяжело разъехаться с машинами встречного потока. В общем в одной из таких ситуаций пытался разминутся с машинами и зацепил припаркованную машину на обочине, но к сожалению узнал об этом уже когда доехал до точки Б и увидел повреждения своего автомобиля. Я недалеко работаю от того места, как смог вернулся на работу и хотел оставить записку водителю с номером телефона, чтобы решить этот инцидент, но к тому времени он уже уехал и больше я эту машину не видел, а номера не запомнил. Сегодня мне позвонил сотрудник полиции и сообщил что меня вызывают в отделение по этому поводу. Что мне делать?
Добрый день,
Ответ Вам выслан.
Страховая компания выплатила сумму которой не хватает даже покрасить бампер, плюс нужно ещё на облицовку и замену нижней губы бампера а выплатили 3 204,26 гривен. Что делать? Спасибо!
Добрый день,
Ответ Вам выслан.
Вітаю. Я потерпілий в дтп.14.08.22. сталося ДТП і складено європротокол. 16.08.22 написав заяву на відшкодування в страхову провідна. пропонували 50000 гривень. хоча завдані збитки набагато більші я відказався і до цього часу моя заява в роботі іншої відповіді немає. Чи можна звернутись до суду за відшкодуванням до винуватця після сплати страховою
Доброго дня,
Відповідь Вам надіслана
Доброго дня! 07.05. потрапив в ДТП. Рішенням суду було визнано винуватцем іншого учасника ДТП у якого договір ОСАГО з СК Український Страховий Стандарт. Подав весь пакет документів для виплати. СК не реагує, Нац. Банк анулював їм ліцензію. Написав скаргу на страхову в МТСБУ. Чи є можливість отримати страхову виплату з Вашою допомогою? Яка вартість надання Ваших послуг?
Доброго дня,
Відповідь Вам надіслана
Приветствую. Есть экспертиза, экспертиза насчитала 11.500. У меня вопрос на сайте моторного бюро сказано, что судебные издержки подлежат выплате, так ка являются убытками, если так то есть смысл заниматься, и сколько мне обойдется ваши услуги. Экспертиза не от страховой, я отдельно делал. У меня остался листок европротокола виновника, он сам мне его отдал, свой я как положено сдал страховой
Добрый день,
Ответ Вам выслан
Страхова компанія нарахувала менше від можливої вартості ремонту. Страхова компанія ТАС. Що робити в такому випадку?
Доброго дня,
Відповідь Вам надіслана
Доброго дня. Спробую описати ситуацію коротко: на парковці у моє авто в‘їхало інше, оформили європротокол, звернулися у страхову компанію винуватця ДТП, інспектор оцінив пошкодження (заміна бамперу). Нам сказали зачекати 2-3 дні, допоки їхній відділ оцінить пошкодження і сформує суму виплати. Страховий поліс винуватця ДТП покриває пошкодження у розмірі до 80 000 грн. Сьогодні дізнаємось, що вони самовільно змінили рівень пошкоджень, не повідомивши нас (тепер не заміна, а ремонт). На офіційному сервісі заміна коштує орієнтовно 30 000 грн, а ремонт — 10 000 грн. Але нас у страховій повідомили завчасно, що є амортизаційний збір, який залежить від року машини. Але оцінка пошкоджень і ремонту йде по ринкових цінах. Натомість нам пропонують виплату 6000-6400 грн, бо цитую інспектора «я дзвонив на сто, де працює мій знайомий і у суму 6000 грн можна вкластися». Домовились про те, що вони перерахують суму виплати, але для мене незрозуміла ситуація з самовільною зміною рівня пошкоджень і оцінка вартості ремонту не по ринкових цінах, а по таким суб‘єктивним знайомствам. Тому у мене і виникає питання — наскільки правомірні дії інспектора страхової компанії? І як правильно вчинити вже на даному етапі, якщо завтра мене знову не влаштує розмір виплати?
Доброго дня,
Відповідь Вам надіслана.
Доброго дня. В мене наступне питання. Знаходжусь за кордоном. Весь цей час купував поліси туристичного страхування у однією страхової. Загалом мав три поліс, що надавали страхове покриття безперервно з 05.05.2022 по 10.10.2022. 27.09.2022 стався страховий випадок, я сповістив Асістенс. Асістенс організував консультацію с лікарем, за результатом консультацію лікар зробив висновок о необхідності робити операцію. Клініка, яка була запропоновано Асістенсом оцінила операцію в 5000 доларів. Страхова погодилась оплатити 3000 , залишок запропонували оплатити мені самостійно, посилаючись на імовірність, що страховий випадок міг бути спричинений моїм хронічним станом здоров’я. Я вважаючи, що 5000 доларів ціна завелика для цього типу втручання , та не маючи можливості оплатити частину операції , як це пропонувала страхова, вирішив знайти спосіб зробити операцію дешевше, щоб сума була в рамках ліміту відповідальності страхової (3000 доларів). Про своє рішення сповістив Асістенс. Я знайшов клініку, яка готова була зробити операцію за 1000 доларів. Я сповістив Асістенс про це і про те, що мені назначено дату операції. В решті я зробив операцію за 1000 доларів, оплативши її за власний кошт. Страхова відмовляє у відшкодуванні на основі того, що дата операції 11.10.2022, а поліс закінчив дію 10.10.2022. Пакет фінансових документів і медичних довідок максимально повний , з підписами, печатками, є всі виписки за транзакціями з банку. Чи маю я шанси ?
Доброго дня,
Відповідь Вам надіслана